АКПП-КЛУБ 2006-2024     Viber, WhatsApp: +380 67 6078326     masterakpp-club.com.ua    Украина, Киев, ул. Е.Сверстюка 56











ВОПРОС-ОТВЕТ

Вопросы и ответы, сгруппированные по автомобилям Задать новый вопрос


Вернуться к полному списку вопросов
МаркаМодель и год выпуска

2015-09-17 22:01:21 • Сергій • Львів
AUDI A6 C5 QUATTRO • 2000 г.в. • 2.5 л • дизель • 3 тыс. км

Вопрос
Доброго дня,
Отже історія така:
1. Якщо ставив машину з гонки на Р то автомобіль не зразу блокувався а ще скочувався на 5-10 см, а після того включаючи D ричаг на R cильно відчутний удар
2. Таке відчуття що автомат майже постійно видав передачу на понижену щоб почати розгін навіть не різкий
3. При переключення з 3 на четверту появи вся удар чи пробуксовка
4. Між мотором і короткою (в зоні маховика) при їзді масло почало рукою литись

Думаю тепер що робити:
1. Купляти б/у на автошроті у нас або в польщі
2. ремонтувати цю що є
3. Чи можна якщо я куплю б/у коробку, розібрати і замінити деталі що постаріли чи це вийде те саме що ремонтувати мою???
4. У мене коробка повний привід ZF 5HP-19 ETM чи можна її заміняти якоюсь іншою не перепрошиваючи і не міняючи мозки коробки???

Ответ
А які плани на майбутнє?
Чого "хочете" від машини: їздити надалі? Чи продавати авто?

Вопрос
Вона мені дуже подобається і усе підходить крім дорогих запчастин, але я планую на ній їздити далі.

Ответ
1. Купивши Б/У: будьте готові до "лотереї". Але однозначно Б/В це дешевше, аніж повноцінний ремонт.
2. Якщо хочете мати "запас міцності на майбутнє" - віддавайте в ремонт. Тільки майте на увазі, що повноцінний ремонт - це і повноцінні та якісні деталі зокрема. А вони коштують грошей (як 2-3 коробки з розбірки авто).
3. Витрачати гроші на Б/В АКПП, а потім з неї "діставати деталі"? А який сенс купувати деталі Б/В взагалі, якщо вони там теж з меншим ресурсом? І все одно, потрібно буде докупити частину нових деталей (на зразок сальників та інших).
4. Якщо підбираєте коробку Б/В, то звертайте увагу на маркування. Воно вказане на табличці АКПП (другий рядок де десять цифр) і на гідротрансформаторі (наприклад 156 200).
Брати "щось інше" не треба взагалі (якщо не хочете мати клопоту на рівному місці).
Чомусь у нас кожен другий автовласник бажає "наступити на граблі" і лише після того, коли витратив час та гроші, переконується, що "обійти" німецьких інженерів не вдалося.

P.S.
Додаткова інформація відправлена Вам на пошту.

Вопрос
Дякую за Інформацію,
Мені більшість наголошують що в коробці даного виробника мають збігатись тільки останні букви на таблиці (у мене ETM)а от про цифри в другому рядку ніхто ні слова, вони дійсності важливі?

Ответ
Не плутайте виробника АКПП та виробника автомобіля!
Виробник автомобіля (Audi/VW) робить позначку трьома буквами.
А виробник АКПП (ZF) - вказує інформацію у другому рядку цифр.

На однакових АКПП і другий рядок, і букви - будуть збігатися.

Вопрос
Дуже дякую Вам за поради і за надані Вами інформацію. Ви робите правильну і необхідну справу для тих хто не хоче переключити передачі:)

Ответ
Прошу!

О НАС    РЕМОНТ АКПП    РЕМОНТ ГИДРОМУФТ    ДЕТАЛИ АКПП    ЖИДКОСТИ АКПП    ПРОДАЖА АКПП    ПОКУПКА НЕИСПРАВНЫХ АКПП   
СОВЕТЫ АВТОВЛАДЕЛЬЦАМ    ФОТОГАЛЕРЕЯ    ВОПРОС-ОТВЕТ    КОНТАКТЫ В КИЕВЕ   
АКПП-КЛУБ 2006-2024     Viber, WhatsApp: +380 67 6078326     masterakpp-club.com.ua    Украина, Киев, ул. Е.Сверстюка 56